GRÉGOIRE Anunță Campania de Teasing a Brand-ului Mia Peculiar: O Poveste Vizuală Îndrăzneață

GRÉGOIRE Anunță Campania de Teasing a Brand-ului Mia Peculiar: O Poveste Vizuală Îndrăzneață

GRÉGOIRE lansează o campanie de teasing captivantă a brand-ului high-end fashion Mia Peculiar, pregătindu-și publicul pentru o colecție care reflectă atât stilul sofisticat, cât și creativitatea brand-ului. Am avut plăcerea de a colabora cu Mia Peculiar pentru a aduce la viață această campanie printr-o serie de acțiuni care au inclus conceptualizarea, producția și post-producția video, post-producția fotografiilor, precum și generarea de imagini cu ajutorul inteligenței artificiale (AI).

Conceptul Campaniei

Campania de teasing a fost creată pentru a introduce treptat publicul în universul Mia Peculiar, punând accent pe detalii vizuale minimaliste și sugestii subtile despre viitoarea colecție. Am conturat o narațiune vizuală menită să evidențieze hainele, stârnind totodată curiozitatea și amplificând anticiparea pentru lansare.

Producția și Post-Producția Materialelor Vizuale

Clipurile video din campanie au fost concepute pentru a surprinde atât designul rafinat al hainelor, cât și emoțiile pe care le transmit. Producția și post-producția video au fost realizate cu o atenție deosebită la detalii, folosind jocuri subtile de lumină și mișcare pentru a crea o atmosferă misterioasă. Fiecare cadru a fost gândit pentru a atrage atenția, fără a dezvălui prea mult, menținând suspansul și interesul publicului.

Fotografiile editate au fost gândite pentru a reflecta un stil curat, minimal, cu accent pe texturi și detalii. În feed-ul campaniei, fiecare fotografie reușește să comunice esența brand-ului: o fuziune între avangardism, simplitate și o estetică unică. Paleta cromatică redusă și compozițiile atent construite au ajutat la crearea unui feed de Instagram armonios, care să atragă și să inspire.

Generare de Imagini AI

Integrarea vizualului generat cu ajutorul inteligenței artificiale completează compoziția inițială cu o notă de dramatism, datorită esteticii abstracte abordate. Integrarea acestuia în planul de teasing este și rezultatul disruptiv al minimalismului impus de compoziția inițială. Astfel, o singură imagine are puterea de a modifica direcția vizuală a conținutului editorial, aducând în prim-plan și subtonuri abstracte, neașteptate („peculiar”).

Te-ar putea interesa

Campanie lansare VELANTE huse de telefon iPhone 16
GRÉGOIRE Academy cursuri marketing