
Cum alegi un nume de brand memorabil și disponibil
Alegerea numelui de brand este unul dintre cele mai importante și subestimate momente din construcția unei afaceri. Numele este primul element pe care oamenii îl aud, îl citesc și îl asociază cu id...

Cum creezi un brand de la zero? Pași esențiali pentru antreprenori
Construirea unui brand de la zero este un proces strategic care îți poate defini nu doar imaginea, ci și direcția pe termen lung a afacerii tale. Într-o piață competitivă, un brand solid este mai m...

Poziționarea brandului: Cum să-ți faci loc pe piață?
Poziționarea brandului este unul dintre cele mai importante concepte în strategia de branding. Diferențierea este esențială pentru a atrage și păstra atenția consumatorilor. O agenție de branding c...

De ce logo-ul nu este brandul tau?
Când te gândești la un brand, probabil îți vine imediat în minte un logo: un măr mușcat sau două C-uri în oglindă. Dar adevărul este că un logo-ul este doar o mică parte din ceea ce înseamnă un bra...

Ce sunt ghidurile de brand și importanța brand consistency.
Pentru a asigura o imagine unitară și recunoscută în piață, specialiștii în branding recomandă crearea și respectarea unui ghid de brand. Acest document strategic devine fundamentul pentru toate ma...

Cele mai noi tendințe în branding pentru anul 2025.
Brandingul evoluează constant, iar anul 2025 aduce schimbări semnificative în modul în care brandurile își construiesc identitatea și interacționează cu publicul. Pentru a rămâne competitiv, un bra...